fredag 19. juli 2013

Komplett Daisy

Da jeg hadde lagt ut forrige innlegg med Daisyjakken fikk jeg noen fine kommentarer under. Blandt annet en som sa hun hadde oppskrift til Daisylue på bloggen sin. Den måtte jeg inn å kikke på! Hun hadde laget oppskrift i flere størrelser og den finner du her. Jeg synes luene var kjempe søte og siden jeg hadde litt garn liggende etter jakken laget jeg like så godt en lue også.



De av dere som klikker dere inn på oppskriften ser at jeg har laget min lue noe anderledes. Jeg fulgte oppskriften 12-18 mnd til jeg var ferdig med Daisyene. Jeg hadde lyst å ha rund topp og dusk på, så da endret jeg bare litt på slutten. Luen ble veldig søt og jeg er veldig fornøyd med å nå ha et komplett sett. Jakken er fra Pickles. Ribbestikkbuksen har min mor laget og oppskriften til den finner man i boken "I all enkelhet" av Marthe Helgetun. Tusen takk for tips om oppskrift på bloggen din Jeanette!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar