onsdag 12. oktober 2011

Tunikaer i fleng!

Jeg har lurt på å melde meg på julemesse og med tanke på det har jeg begynt å sy opp litt som kan selges. Dersom det ikke blir noe av, eller dersom de ikke blir solgt på messe vil disse tunikaene komme ut på Epla etter hvert. Samtlige er i str 92/98 som er 2-3 år. Jeg har laget mønster til like i størrelse 104/110 som er 4-5 år, men må til innkjøp av litt mer velur før jeg kan fortsette med de.  Dersom noen gjerne ville hatt en sånn, men det er feil størrelse så er det altså ikke noe problem for meg å lage i andre størrelser. Jeg kan lage fra størrelse 50 og oppover. Disse er altså egentlig ikke til salgs enda, men jeg kan gjerne lage på bestilling. Se "Kontakt".

Alle tunikaene har fremside i jersey eller interlock og ermer og bakside i velur. Det er god vidde i ermene med rynking både på skuldrene og nederst med ribben. Dette skal være behagelige plagg som er gode å gå med og ikke i veien når barna leker.

Her kommer bildene:
 
 Giraffer i rosa og lime
 Hvite elefanter med rosa velour
 Verdens kuleste ugler fra Znok!!
 Dette Deer stoffet fra Znok kjøpte jeg egentlig fordi jeg synes at det var helt ok. Jo mer jeg har sett på det i skapet og nå som jeg har brukt det er jeg helt solgt! Det er så fint! Bildene klarer ikke gjengi lillafargen verken i Deerstoffet eller veluren skikkelig. Knallfint i virkeligheten!
 Denne ene tunikaen har er lite dådyr applikert bakpå.
Slik ser de ut bakfra. De andre 3 er helt enkle uten noe bak.

Enda en tunika i brunt og grønt er snart klar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar