onsdag 2. mai 2012

Sebuvotter i mine farger

Det som legges ut på bloggen min kommer absolutt ikke i rekkefølgen de lages. Jeg legger ut ting litt i rykk og napp etter "denne er jeg så fonøyd med at den bare må blogges først"-prinsippet. Det tredje paret med selbuvotter som jeg strikket var et par til meg selv. Falk Dalegarn hadde riktig lillafarge og dermed var det gjort. Hvitt ble bunnfargen for å fremheve den fine lilla mest mulig. Hele votten skal i utgangspunktet strikkes på pinne 3, men sist jeg laget de synes jeg tomlene ble så store, så denne gangen gikk jeg ned til 2,5 med godt resultat. De er ganske store i størrelsen disse, til damevotter å være altså, men gode og varme er de -og det er jo poenget.


Sånn ellers, så ligger jeg ikke på latsiden for tiden. Jeg har hengt meg på den o' store Mariusbølgen og har et prosjekt på pinnene (julegave). I tillegg har jeg en av to produkter ferdigsydd i èn bestilling og et av to produkt ferdig klippet i en annen, så her går det unna. Nevnte jeg at jeg har vasket hele(!) huset i dag? I tillegg til å være på jobb (som jeg jo er hver dag mandag til fredag) ? Nå ligger beina strak ut på sofaen og det er absolutt en god stilling etter en aktiv, men kjekk dag. Mannen er det store utland på jobb, så da går det endelig an å få gjort noe. Hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar