torsdag 7. april 2011

Oi, som tiden går!

 Det hadde plutselig gått veldig lang tid siden forrige oppdatering. Fargene på siden har fått et litt mer vårlig preg og sydilla er tilbake. Etter en ganske lang pause fra syingen (grunnet huskjøpt med påfølgende flytting) er jeg nå i gang igjen med masse pågangsmot.

Denne bodykjolen fikk jeg plutselig idèen til og jeg måtte bare lage den. "Kortstokk-stoffet" (med hjerter, ruter, kløver og spar) er fra Stoff & Stil og den lyseblå jersyen er fra Usa. Eget mønster.



 Omslagsjakke i deilig, lys blå velur med bilapplikasjon.
 Til denne pysjen  brukte jeg et Ottobre mønster som utgangspunkt, men med ganske mange endringer. Den er i deilig velur fra Stoff og Stil.
 Min første omslagsjakke (med matchende bukse). Dette settet er i str 50. Det er den mykeste veluren noensinne!
 Dette settet var en julegave. Velurstoffet er fra Usa, ribb fra S&S.
 Buksen har jeg lagt ut bilde av tidligere. Denne gangen med matchende body.
 Body i str 50. Stoff og ribb fra S&S
 Verdens kuleste stoff fra Usa!!
 Søt body til en gutt som kommer til verden i mai/juni.
 Apebody i str 50. Kan ikke skjønne at de sluttet å selge dette stoffet!
Bilbody til gutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar