mandag 2. januar 2012

Julegave på bestilling

I høst fikk jeg en bestilling på et sett med body og bukse i størrelse 62 som skulle være julegave til en liten gutt som skulle bli født i desember. Jeg brukte uvanlig lang tid på å få sydd settet (på grunn av messesying), men fikk det levert akkurat i tide. Kunden har valgt stoffene selv. Bildet ble ganske mørkt desverre, men det er dårlig med dagslys på denne tiden av året så da blir det sånn. Dette er et behagelig sett til aktive småtasser. Et slikt sett koster 400,-


Ellers så har jeg verdens beste kjæreste og samboer som hadde kjøpt OVERLOCKmaskin til meg til jul <3! Det blir ikke bedre! Jeg ser for meg at det blir maaange gode timer på syrommet i løpet av våren.

2 kommentarer:

  1. Nydelig sett! Herlig mykt for en liten tass :D Det apekattstoffet var fantastisk!
    Og gratulerer med overlock :D

    SvarSlett
  2. Takk! Ja, sant!? Jeg er helt forelsket i det stoffet og har det i *kremt* 4 farger (men blå/turkis er favoritten!)

    SvarSlett