torsdag 26. mai 2011

Smakebit

Vi er nå vel hjemme fra New York og mannen reiste ut på jobb raskere enn noen rakk å si "Velkommen Hjem". Sygleden er størst når jeg har huset for meg selv. Jeg har fått låne et bord av mine foreldre som en midlertidig løsning på syrommet før vi får kjøpt møbler etter mål. Jeg kaller det for syrommet selv om det skal være kontor også. Jeg er rimelig sikker på at det blir jeg som kommer til å bruke det mest. Dermed slipper jeg å bære alt utstyr opp i stuen hver gang jeg vil sy, for så å bære det ned igjen når jeg er ferdig. Det sier vel seg selv at stuen nå er stort sett til pynt. Jeg bor her nede når jeg er hjemme etter jobb.

De siste ukene har jeg laget følgende:
- Dåpskjole med lue
- Body til dåpskjolen
- Snurreskjørt

Alt dette skal det komme bilder av på bloggen så snart jeg rekker å ta meg mer enn 5 min pause fra syingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar