lørdag 24. september 2011

Selbuvotter til baby

Det har blitt veldig mye strikkeprosjekter den siste tiden. Det henger ganske enkelt sammen med at jeg har helt dilla! Jeg har et syprosjekt på gang, så det er nok ikke så lenge før jeg kommer med et nytt syinnlegg.

For et par, tre uker siden laget jeg disse vottene etter en oppskrift jeg fant på nett. De er str 6-9 mnd. De er ganske enkle med en åttebladrose på toppen av votten og spraglete brun/rosa under. Den delen av votten som har to farger har dobbel ulltråd hele veien, så de er gode og varme på små fingre. Jeg har tenkt på om jeg kanskje skal lage en snor mellom de, slik at de ikke forsvinner så lett.

Fargene er ikke alltid så lett å fange med kamera på alle disse prosjektene. Spesielt rosa og lilla har det med å være vanskelige. Om det skulle være noen tvil: Disse er altså brune med lys rosa mønster.


Fra oppsiden


 En hver vei


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar