lørdag 1. oktober 2011

Bursdagsgave

 Jeg er straks på vei i ettårsdag til verdens nydeligste 1-åring. Jeg regner med foreldrene er så travle akkurat nå, at de ikke stikker innom bloggen min og ser, så derfor legger jeg ut bilder av gaven. Denne kjolen er laget av deilig ulljersey. Rundt halsen, åpningen i ryggen og nederst på kjolen er det rosa skråbånd med hvite prikker i bomull . Jeg sydde på tre små blomster rundt halsen for litt ekstra pynt.
 Jeg laget en bodykjole siden mottakeren bare er 1 år og 1åringer ofte er høyt og lavt og kjolene deretter. En bodykjole sittter godt på. Siden det er en ullkjole og den sikkert skal brukes på kalde dager er det også greit at hele kroppen får ull inntil seg.
 Halsen:
 Kjolen bak:
En slik bodykjole i ull koster 450 kr (Pris er 350 i jersey)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar