onsdag 26. oktober 2011

Julemesse

Jeg beklager lie bloggaktivitet de siste ukene. Jeg har studenter på jobb (jobber som ped.leder) og det krever en del. I tillegg holder jeg på med en del julepresanger og  de kan jeg desverre ikke legge ut enda. Jeg mener det går an å sette timer på innleggene og dersom det funker skal jeg lage innlegg på alle julegavene og time de slik at de kommer ut rimelig kjapt etter jul. Jeg ser ikke helt for meg at jeg kommertil å sy så mye i julen anyways. Det blir nok mest familietid, kanskje litt strikking. Da kan det jo kanskje være litt kjekt at bloggen oppdaterer seg selv.

I dag har jeg vært en tur på Stoff og stil og kjøpt stoff til hele 18 snurreskjørt jeg skal lage til julemessen jeg har meldt meg på. Jeg har også sydd litt videre på noen tunikaer og klippet opp til 19 luer som også skal selges på messen. Siden jeg aldri har vært selger på messe før synes jeg det er veldig vanskelig å beregne hvor mye jeg trenger å lage. Jeg vet ikke hva som selger best og hva folk vil ha. Tar i mot tips med stor takk! Planen er å lage tunikaer i jersey/velur i ulike str, gensere, luer og snurreskjørt. Erfaringer anyone?

Luene er forresten "Slankeluer". Et begrep jeg har adoptert fritt etter Litlo og Kalen sin "Slankekjole". Men det betyr ikke at de ikke blir fine, for det blir de!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar