tirsdag 5. juni 2012

It's all about me

Jeg fikk en bestilling for noen uker siden på bodykjole med "It's all about me"-stoffet og en jakke til. Selve kjolen var det lett å finne et stoff til (det hvite), men så var det denne jakken. Den skulle helst ikke være rosa, men siden det skulle være et sett måtte den jo passe til. Jeg gikk gjennom alt av stoffer i skapet (og det er ganske mye!) før jeg kom frem til at jeg måtte en tur på Stoff og Stil.
Jeg hadde en idè om hva jeg ville ha da jeg dro og fant det heldigvis ganske kjapt. Det ble en søt jakke i babyblå. Den passet godt til kjolen siden begge var i pastellfarger og så møtte den "kravet" om å ikke være rosa.
   Her er hele settet sammen. Det er nå overlevert til jenten som skal ha de og dermed kan jeg trygt legge ut bilder her.
Jakken og bodykjolen er egne mønster. Smekken er fra boken "Made By Me".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar