fredag 12. august 2011

Barselgave med monkeys!

Det er absolutt ingen hemmelighet at jeg liker stoffer med aper på. Dette herlige stoffet fra JNY med aper og løver på synes jeg derfor er helt supert. Det har en sterk fin grønnfarge og brunt print. Derfor ble det naturlig for meg å matche med brune ribbkanter og en brun bukse (med tittelommer i samme stoff som bodyen naturligvis). Jeg synes jeg begynner å få dreisen på disse bodyene nå, etter å ha laget en del av dem. Åpningen i halsen blir stor og god når alle knappene er åpne, slik at den skal være lett å kle på og av. Som alltid: College ermer på bodyen.

Buksen er lik som på sneglesettet, med en ape i den ene lommen og en løve i den andre. Både velur og ribb fra Stoff og Stil.
 

Dette settet skal på langtur. Det skal helt til andre siden av jorden og varme en liten gutt som blir født i oktober. Håper det faller i smak! Man kan vel ikke feile med aper?



2 kommentarer:

  1. Så mye fint du syr! Jeg legger meg til som følger :))

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! Veldig kjekt at du vil bli følger. Det setter jeg stor pris på! =)

    SvarSlett