lørdag 5. november 2011

1-års gave

Det er ikke hver dag at ens yngste kusine fyller 1 år! Hun skal ha besøk med kaker i dag og i pakken ligger denne i størrelse 1-2 år:
Bildet gjengir den fine grønnfargen på Deerstoffet dårlig. Det er tatt med mobil fordi jeg rett og slett ikke finner laderen til speilreflekskamera. Noen som vet hvor den er? =) Jeg synes disse tunikaene er så greie fordi de er i velur og de er langermede og derfor gjør seg godt hele året (kanskje unntatt midtsommers). Det er god plass til en ullgenser under også. De har en passform som gjør at kan brukes ganske lenge.

Design og mønster er eget.

Jeg har en helt haug med påbegynte prosjekter, så når alt er klart blir det et virkelig bilderas. Jeg holder på med storproduksjon frem mot julemessen og da blir det lite tid til blogging desverre.

Og så skal jeg bare teste noe jeg prøvde:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar