tirsdag 1. mai 2012

Lekedress / Pysj

Jeg har sett på mange syblogger rundtom at mange har kjøpt stoffer fra Jofotex. Min erfaring tilsier at mye omtalte nettbutikker ofte er til å stole på. Utenom CeTho da, der handler jeg aldri mer, men det er nå en annen historie. jeg tok meg en tur innom sidene deres og endte opp med å kjøpe noen meter. Fine, finge ugler, brun jersey og stripete ribb. Da jeg fikk stoffet i hendene poppet denne dressen opp i hodet mitt. Jeg får liksom aldri helt til å slippe taket på idèene før jeg har sydd de. Det er veldig deilig kvalitet på jerseystoffene og den virker veldig god å ha på. Ekstra ribb i halsen (som ikke strammer) sikrer at den lille holder varmen.

Hva er vel bedre stoff til en pysj enn sovende ugler?

Dressen har usynlig glidelås langs hele sømmen midt fremme for enklest mulig påkledning. På baksiden langs hele glidelåsen er det en "stofflist" slik at den kalde glidelåsen ikke ligger mot huden til barnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar