fredag 11. januar 2013

Tørken er over!

Og jeg feirer med et kort innlegg med en bestilling som ble unnagjort for måneder siden: 5 pannebånd til noen store og noen små.

Jeg har endelig satt meg inn i hvordan jeg skal få bilder i innleggene mine uten å laste de opp på selve bloggen. Litt ekstra styr med komprimering og laste opp til annen nettside osv, men så lenge det funker er jeg fornøyd. Bloggaktiviteten vil nok ta seg opp litt fremover ettersom jeg har en hel del ubloggede produkter liggende.  På produksjonsfronten har aktiviteten variert mye i forhold til formen min gjennom svangerskapet, men det har heldigvis tatt seg opp etter total tørke i sommer. Ellers har jeg plutselig litt mer tid og overskudd nå som jeg er delvis sykemeldt frem til permisjonen min starter om noen få uker. Det er godt å være på jobb når man føler seg utvilt og opplagt og samtidig godt å være hjemme når man ikke føler seg så toppers.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar