lørdag 25. juni 2011

Bukse og omslagsjakke

Jeg fikk en bestilling på en barselgavedenne uken: Omslagsjakke med bukse til i str 68. Det skulle være søtt og feminint, men ikke nødvendigvis rosa. Jeg valgte å sy det i lilla velur. Jeg synes settet ble helt nydelig. Den fine lillafargen kommer ikke helt til sin rett på bildene synes jeg, men man får nå en viss idè om hvordan det ble.

 
På jakkens høyre side inni (venste på bilde) er det to trykknapper. Dette gjør at jakken sitter mye finere på og stoffet vil ikke krølle seg når jakken er i bruk.


 



Et slikt sett koster 350 kr.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar hos meg:) jeg legger meg til som følger hos deg, for jeg ser at du lager så utrolig masse flott!! Dette settet ble jo herlig og praktiskt!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Setter stor pris på flere følgere! Ja, jeg ble veldig fornøyd med det! Dette er alltid en slager hos de kundene som ønsker å bestille en barselgave =)

    SvarSlett