tirsdag 5. juli 2011

Alvelue

Jeg bruker en del tid på å kikke på syblogger på nettet både for å se hvor mye fint det er der ute og for å få inspirasjon. Den siste tiden har det vært veldig mye alvepreget rundt om og jeg er ikke verre enn at jeg henger meg på denne trenden. Først ut er en alvelue i velur. Denne er i størrelse 36/nyfødt. Den kommer nok i flere størrelser etterhvert, og kan lages opp til størrelse 48 (ca 18 mnd?). Luen er ikke fòret, så den passer nok best for babyer født på sommerhalvåret, eller steder der det ikke trengs ull/fleece for å holde varmen (kjøpesentre og lignende). Mønsteret er eget

2 kommentarer:

  1. Sweet! :) Har du forresten sett Fretex' inspirasjonsside?: http://www.fretex.no/newsread/featurelist.aspx?nodeid=5363

    -Ping

    SvarSlett
  2. Nei, den har jeg ikke sett før. Artig side =)

    SvarSlett