torsdag 14. juli 2011

Endelig!

Etter å ha saumfart alle bokbutikker på denne siden av byen måtte jeg desverre innse at jeg måtte inn til sentrum for å skaffe meg boken "alle" snakker om : "Made by me". Jeg utsatte det enda litt, for selv om det ikke er langt til sentrum tar det ganske lang tid siden man ikke kan parkere i nærheten av butikkene. Jeg møtte en venninne til kaffi og litt sladder i dag og da gikk vi tilfeldigvis innom et par bokbutikker. Jeg klagde til henne om at de ikke hadde den boken noen steder og hva ser jeg rett foran meg? Joda.. "Made by me". Kanskje det hjalp at jeg var litt furt forrige uke da de sa de ikke hadde den? Nå blir det iallefall Jubelbukser og Klinkekult kjoler på meg også! Gjett om det skal bli gøy! Nye mønster? Ja takk! (Kan ikke Ottobre gi ut blad hver måned? *englefjes*)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar