mandag 11. juli 2011

Omslagsbody

Jeg hadde veldig lyst å sy en dag, men ante ikke hva jeg skulle finne på. Jeg komt til at det var litt vel tidlig å gjøre seg ferdig med julegaver, så jeg laget en omslagsbody uten å vite helt hvem som skulle få den. Dette herlige stoffet er tynn, tynn jersey fra David & Goliath med den artige teksten: "IT'S ALL ABOUT ME". Passende for en liten baby. Har det kun i rosa desverre. Bodyen har, som alle mine omslagsbodyer, to trykknapper inni for å holde den innerste delen på plass.


Bodyen endte opp på samme frøken som jeg laget dåpskjolen til. Såpass må det vel være når man er fadder. Jeg fikk lov til å legge ut dette herlige bildet av en superfornøyd snuppe med en body som passer perfekt:

 Jeg gav også en siklesmekke med "Hello Kitty" som matcher en bodykjole frøkna har fått tidligere. Etter bildet ble tatt satt jeg på en ekstra trykknapp slik at man kan justere hvor stramt den skal sitte. Smekken er one size 0-3 år. Svart fleece på baksiden og jersey på fremsiden. Fremsiden er litt større enn baksiden for bedre effekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar