søndag 3. juli 2011

Sparkebukse

I kveld har jeg laget mønster, klippet ut og sydd en matchende sparkebukse til bodyen jeg laget på torsdag. Den er laget i hvit velur fra Stoff og Stil og har en traktoraplikasjon på brystet fra samme stoff som bodyen er laget i (Jny). Det er andre gang jeg syr denne type sparkebukse, men i stedet for kanting i hals og ermeåpning har jeg vrangsydd den øverste delen av buksen. Dette gjør den litt lunere samtidig som den ser mye finere ut. Jeg laget denne gangen åpning mellom beina for enkle og raske bleieskift. Det er også knapper på skuldrene slik at de kan åpnes helt opp og slik at det skal være lett å få på.


 Traktor

Hele settet sammen. Klærne ser litt rare ut på bilder når de ligger sånn flatt som dette. Jeg blir veldig glad om de som bestiller av meg sender bilder som jeg kan bruke på bloggen av klærne i bruk. De ser mye finere ut med èn gang de kommer på en liten kropp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar